Specificaties
Algemeen
Kenteken
GTX-13-D
Merk
Fiat
Model
Panda
Uitvoering
4x4 | Steyr-Puch | 1986 | Nette staat
Carrosserie
Hatchback
Tellerstand
82.826 km
Aantal deuren
3
Aantal zitplaatsen
5
Aantal sleutels
2
Aantal handzenders
0
Brandstof
Benzine
Transmissie
Handgeschakeld
Basiskleur
Zwart
Laksoort
Basis
Lakintensiteit
Onbekend
Interieurkleur
Overig
APK
25 feb 2027
Schade?
Nee
Geschiedenis
BTW/Marge
Marge
Bouwjaar
1986
Datum deel 1
4 apr 1986
Onderhoudsboekjes
Niet opgegeven
Maten en gewichten
Massa
756 kg
Wielbasis in cm
217 cm
Maximaal toegelaten gewicht (GVW)
1150 kg
Maximaal trekgewicht geremd
750 kg
Maximaal trekgewicht ongeremd
375 kg
Laadvermogen
394 kg
Motor
Aantal cilinders
4
Cilinderinhoud
965 cc
Motorvermogen
35 kW (47 PK)
Opties & Accessoires
Exterieur
- Achterruitwisser
- Schuifdak
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
Over deze Fiat Panda
Met deze Panda lach je iedereen uit, ook offroad
Fiat Panda 4x4 | Steyr-Puch | 1986 | Nette staat
Exterieur
Hahaha, ja het klopt, met een Panda lach je iedereen uit. Want waar de meeste mensen een simpel koekblikje zien rijden, weet de kenner wel beter. De eerste generatie Fiat Panda is namelijk een heel slim ontworpen autootje die - in het geval van deze zeldzame 4x4 uitvoering - ook nog eens zeer capabel is off-road.
De bijna uitgestorven Panda
De Panda was bereikbaar voor iedereen en werd in Europa razend populair. Na 4 jaar waren er al een miljoen stuks van verkocht.
Waar er een stuk minder van zijn verkocht en een versie die bijna uitgestorven lijkt te zijn is de Panda 4x4. Een Panda op hoge poten met een volwaardig vierwielaandrijvingsysteem van Steyr-Puch, de 4x4 specialisten uit Oostenrijk. Deze versie kreeg een grotere motor van maar liefst 965 cc met 47 pk en een complete aandrijflijn waarbij de 4x4 handmatig in te schakelen was. Hiermee was de Panda meer een soort berggeit geworden die overal kon komen.
Deze specifieke Panda 4x4 bestaat uit de combinatie van twee Panda’s. De basis is een Duitse Panda uit 1986 die de vorige eigenaar maar liefst 35 jaar in bezit heeft gehad. Een harde en nette basis om de techniek van een donor 4x4 (uit 1985) op over te zetten. Het hele proces hiervan kan je zien op het YouTube kanaal van Mastermilo in een van zijn vele ‘werkplaatsvlogs’.
De Panda verkeert in een nette staat en voor wie eentje in top staat wil hoeft alleen een paar kleine puntjes op de i te zetten. Van onderen is de auto vrij van roest en technisch werkt alles naar behoren.
Voor wie weet hoe goed een Panda 4x4 kan zijn is dit een echte cult mobiel. Niet omdat het lekker rijdt of omdat het ontwerp nou zo mooi is, maar omdat het zo’n slim ontworpen auto is die vandaag de dag niet meer gemaakt kan worden.
*Zie ook onze eigen website voor nog meer informatie en foto's van deze stoere Panda.*
Geïnteresseerd?
Neem vooral contact met ons op voor meer informatie en vraag naar Coen of Paul.
E-mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 0503080000
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Fiat Panda 4x4 | Steyr-Puch | 1986 | Nette staat
- Kenteken: GTX-13-D
- Merk: Fiat
- Model: Panda
- APK tot: 25-02-2027
- Tellerstand: 82826 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1986
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: grijs
- Motorinhoud: 965 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 35 kW / 48pk
- Ledig gewicht: 756 kg
- Max. trekgewicht: 750 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Motorrijtuigenbelasting: € 50 - 55 per kwartaal
Exterieur
- Achterruitwisser
- Schuifdak
- Achterbank in delen neerklapbaar
Hahaha, ja het klopt, met een Panda lach je iedereen uit. Want waar de meeste mensen een simpel koekblikje zien rijden, weet de kenner wel beter. De eerste generatie Fiat Panda is namelijk een heel slim ontworpen autootje die - in het geval van deze zeldzame 4x4 uitvoering - ook nog eens zeer capabel is off-road.
De bijna uitgestorven Panda
De Panda was bereikbaar voor iedereen en werd in Europa razend populair. Na 4 jaar waren er al een miljoen stuks van verkocht.
Waar er een stuk minder van zijn verkocht en een versie die bijna uitgestorven lijkt te zijn is de Panda 4x4. Een Panda op hoge poten met een volwaardig vierwielaandrijvingsysteem van Steyr-Puch, de 4x4 specialisten uit Oostenrijk. Deze versie kreeg een grotere motor van maar liefst 965 cc met 47 pk en een complete aandrijflijn waarbij de 4x4 handmatig in te schakelen was. Hiermee was de Panda meer een soort berggeit geworden die overal kon komen.
Deze specifieke Panda 4x4 bestaat uit de combinatie van twee Panda’s. De basis is een Duitse Panda uit 1986 die de vorige eigenaar maar liefst 35 jaar in bezit heeft gehad. Een harde en nette basis om de techniek van een donor 4x4 (uit 1985) op over te zetten. Het hele proces hiervan kan je zien op het YouTube kanaal van Mastermilo in een van zijn vele ‘werkplaatsvlogs’.
De Panda verkeert in een nette staat en voor wie eentje in top staat wil hoeft alleen een paar kleine puntjes op de i te zetten. Van onderen is de auto vrij van roest en technisch werkt alles naar behoren.
Voor wie weet hoe goed een Panda 4x4 kan zijn is dit een echte cult mobiel. Niet omdat het lekker rijdt of omdat het ontwerp nou zo mooi is, maar omdat het zo’n slim ontworpen auto is die vandaag de dag niet meer gemaakt kan worden.
*Zie ook onze eigen website voor nog meer informatie en foto's van deze stoere Panda.*
Geïnteresseerd?
Neem vooral contact met ons op voor meer informatie en vraag naar Coen of Paul.
E-mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 0503080000
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Financieren vanaf
€ 236,- per maand
Financieren vanaf
€ 236,- per maand